TRANSPORT

20 Container med full sideåpning CSC

Containerne er produsert av verdens ledende containerprodusenter og har den høyeste kvaliteten på materialer og utførelse. Alle ståldetaljer utenom de støpte og galvaniserte er laget i Corten A, korrosjonstregt stål, noe som gir høy styrke og lang levetid. Denne type container er tilpasset de fleste logistikk systemer over hele verden og er meget fleksibel. Containerens enkle og solide konstruksjon gjør den spesielt egnet for ombygginger til mange formål bla. til Forsvaret, fredsbevarende styrker og industribedrifter.

  • • Full åpning på langside og i den ene enden

    • Galvaniserte låsestenger.

    • ”Cut outs”, reduserer stablings skader

  • 668 Serie 1 fraktcontainere klassifisering, utvendig dimensjoner og kapasiteter

    6346 Koding, identifikasjon og merking av fraktcontainere

    1161 Spesifikasjon av hjørnekasser for serie 1 fraktcontainere

    1496/5 Spesifikasjon og testing av serie 1 reefercontainere

    Del 1: Generelle fraktcontainere for generell bruk

    830 Fraktcontainere terminologi

    Den internasjonale forening for jernbanetransport (UIC) kode 592-2 OR.

    Toll overenskomsten for internasjonale transporter (TIR).

    Den internasjonale overenskomst for sikre containere (CSC).

  • Utvendig:

    lengde: 6,058 mm.
    bredde: 2,438 mm.
    høyde: 2,591 mm.

    Innvendig:

    lengde: 5,898 mm.
    bredde: 2,288 mm.
    høyde: 2,328 mm.

    Sidedør åpning

    bredde: 2,340 mm.
    høyde: 2,303 mm.

    Gaffellommer:
    368x118 mm (side: 2,050mm

  • Totalvekt: 24.000 kg.

    Lastekapasitet: 20.580 kg.

    Egenvekt: 3.420 kg.

    Stabling: 192.000 kg.

    Gulv styrke: .460 kg aksel last

  • 30,4 m3

  • Hjørnekasser i topp og bunn i ISO 20’ posisjon

  • Corten A, alu gulv